Stworzony w Polsce, najwyższy model aluminiowego Mustanga to rower pozbawiony kompleksów. Bez trudu stanie się kompanem rekreacyjnych przejażdżek czy dłuższych wycieczek, ale jeśli zajdzie potrzeba to stanie na starcie amatorskiego wyścigu.
Przy wykorzystaniu nowoczesnej metody hydroformowania aluminium powstała wyjątkowa rama Mustanga M8. Konstrukcja, którą wyróżnia sztywnośc oraz niska masa powstała w całości w Polsce!
Ten wszechstronny model zbudowany został z podzespołów, które przez długi czas będą cieszyć niezawodnością. Dzielność terenową to m.in. zasługa przedniego amortyzatora powietrznego Rock Shox Judy, którego 100 mm ugięcia wybiera wszystkie wyboje. Model wyposażony został w 12 rzędowy napęd Shimano.
Przerzutka tylna Shimano Deore doskonale współgra z kasetą od dużym zakresie przełożeń, dzięki czemu zmiana biegów przebiega szybko i płynnie.
Ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy ma właściwy dobór hamulców. W Mustangu M8 postawiliśmy na sprawdzony zestaw Shimano oparty o działanie dwutłoczkowych zacisków.
Rower toczy się lekko dzięki solidnemu zestawowi aluminiowych kół, które w połączeniu z oponami Schwalbe Rapid Roy cechują się bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi.
DANE TECHNICZNE:
RAMA Aluminium
ROZMIAR RAMY 20 cali (XL)
KOŁA 29 cali
ILOŚĆ BIEGÓW 12
WIDELEC PRZEDNI Rock Shox Judy silver TK RL-crown 15/110mm solo air, 100mm, tapered
PIASTA PRZÓD Shimano HB-MT400-B, 15/110mm
PIASTA TYŁ Shimano FH-MT410-B, 12/148mm
MECHANIZM KORBOWY Shimano FC-MT511 32T 175 mm
KASETA Shimano Deore CS-M6100 10-51T 12 speed
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Deore RD-M6100 SGS
MANETKA TYŁ Shimano Deore SL-M6100 12 biegów
HAMULEC PRZÓD Shimano BL/BR-MT410 hydrauliczny
HAMULEC TYŁ Shimano BL/BR-MT410 hydrauliczny
TARCZA HAMULCOWA PRZÓD/TYŁ Shimano SM-RT10 centerlock 160 mm
MOSTEK Romet aluminiowy 90 mm
KIEROWNICA Romet aluminiowa 720 mm 5' 31,8 mm
WSPORNIK SIODŁA Romet aluminiowy 30,9 mm 350 mm
SIODŁO Selle Italia X-Base
OPONY Schwalbe Rapid Rob 29x2.25
FELGI aluminiowe dwukomorowe
PEDAŁY FP-971 aluminiowe
WAGA 13,5 kg
Rower objęty jest gwarancją producenta na 2 lata.
Gwarancja obowiązuje na terytorium Polski. Kupujący zobowiązany jest do wykonywania czynności obsługowych i regulacyjnych zgodnie z instrukcją obsługi roweru. Napraw gwarancyjnych dokonuje sprzedawca lub autoryzowany punkt serwisowy, uszkodzony rower wraz z kartą gwarancyjną Kupujący dostarcza na własny koszt.
Do obowiązków użytkownika należy wykonanie w ciągu 30 dni od nabycia roweru płatnego przeglądu "zerowego" w najbliższym autoryzowanym serwisie gwarancyjnym (wykaz na stronie: www.romet.pl/serwis-1), ten fakt serwis potwierdza właściwym wpisem w karcie gwarancyjnej. Brak wykonania tego przeglądu powoduje wygaśnięcie gwarancji. Istnieje możliwość uczestnictwa w programie "Przedłużonej gwarancji na ramę", warunki dostępne na stronie www.romet.pl/serwis-1.
W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej rower wysyłamy w kartonie zmontowany fabrycznie. Należy zamontować przednie koło, kierownicę, siodło i pedały. Niezbędne do tych czynności są klucze - imbus 4,5 i 6 oraz klucz płaski nr 8, 10 i 15. Klucze nie są dołączone do roweru. Rower po zmontowaniu może wymagać regulacji.
W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej PREMIUM rower wysyłamy w kartonie zmontowany w całości. Wystarczy wyprostować i dokręcić kierownicę oraz dokręcić pedały. Niezbędne do tych czynności są klucze - imbus 4,5 i 6 oraz klucz płaski nr 15. Klucze nie są dołączone do roweru.
Zapraszamy również do odbioru osobistego zmontowanego roweru w Śremie.